REKLAMACJE
REKLAMACJA PRODUKTU
W CELU WYSŁANIA PRODUKTÓW W RAMACH REKLAMACJI DO NASZEJ SIEDZIBY, UPRZEJMIE PROSIMY O KONTAKT POD ADRESEM MAILOWYM: SKLEPIK@MINISTERSTWODOBREGOMYDLA.PL
PRZYGOTUJEMY LIST PRZEWOZOWY NA PRZESYŁKĘ, DZIĘKI CZEMU NIE PONIOSĄ PAŃSTWO DODATKOWYCH KOSZTÓW NADANIA.
PODSTAWA I ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY WZGLĘDEM KLIENTA, JEŻELI SPRZEDANY PRODUKT MA WADĘ FIZYCZNĄ LUB PRAWNĄ (RĘKOJMIA), SĄ OKREŚLONE POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, W SZCZEGÓLNOŚCI W KODEKSIE CYWILNYM. DLA UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH DO DNIA 24 GRUDNIA 2014 ROKU PODSTAWA I ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY WOBEC KLIENTA BĘDĄCEGO OSOBĄ FIZYCZNĄ, KTÓRY NABYWA PRODUKT W CELU NIEZWIĄZANY Z DZIAŁALNOŚCIĄ ZAWODOWĄ LUB GOSPODARCZĄ, Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI PRODUKTU Z UMOWĄ SPRZEDAŻY SĄ OKREŚLONE POWSZECHNIE OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA, W SZCZEGÓLNOŚCI USTAWĄ Z DNIA 27 LIPCA 2002 R. O SZCZEGÓLNYCH WARUNKACH SPRZEDAŻY KONSUMENCKIEJ ORAZ O ZMIANIE KODEKSU CYWILNEGO (DZ. U. 2002 NR 141, POZ. 1176 ZE ZM.)
1. SPRZEDAWCA OBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ KLIENTOWI PRODUKT BEZ WAD. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY Z TYTUŁU WADY PRODUKTU ORAZ UPRAWNIEŃ KLIENTA SĄ OKREŚLONE PONIŻEJ.
2. REKLAMACJA MOŻE ZOSTAĆ ZŁOŻONA PRZEZ KLIENTA:
- PISEMNIE, Z ZAŁĄCZONYM DOWODEM ZAKUPU, NA ADRES: BIELUN & BIELUN SP. Z O.O. UL. NIEMIERZYŃSKA 29A , 71-436 SZCZECIN
- OSOBIŚCIE (Z DOWODEM ZAKUPU) W SKLEPIE STACJONARNYM MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA:
UL. DZIELNA 15, 01-029 WARSZAWA LUB
UL. NIEMIERZYŃSKA 29A, 71-436 SZCZECIN
3. ZALECA SIĘ PODANIE PRZEZ KLIENTA W OPISIE REKLAMACJI:
- INFORMACJI I OKOLICZNOŚCI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU REKLAMACJI, W SZCZEGÓLNOŚCI RODZAJU I DATY WYSTĄPIENIA WADY
- ŻĄDANIA SPOSOBU DOPROWADZENIA PRODUKTU DO ZGODNOŚCI Z UMOWĄ SPRZEDAŻY LUB OŚWIADCZENIA O OBNIŻENIU CENY ALBO ODSTĄPIENIU OD UMOWY SPRZEDAŻY
- DANYCH KONTAKTOWYCH SKŁADAJĄCEGO REKLAMACJĘ - UŁATWI TO I PRZYSPIESZY ROZPATRZENIE REKLAMACJI PRZEZ SPRZEDAWCĘ.
4. WYMOGI PODANE W ZDANIU POPRZEDNIM MAJĄ FORMĘ JEDYNIE ZALECENIA I NIE WPŁYWAJĄ NA SKUTECZNOŚĆ REKLAMACJI ZŁOŻONYCH Z POMINIĘCIEM ZALECANEGO OPISU REKLAMACJI.
5. DO OPISU REKLAMACJI ZALECA SIĘ DOŁĄCZENIE PARAGONU LUB INNEGO DOWODU ZAKUPU.
6. SPRZEDAWCA USTOSUNKUJE SIĘ DO REKLAMACJI KLIENTA NIEZWŁOCZNIE, NIE PÓŹNIEJ NIŻ W TERMINIE 14 DNI ROBOCZYCH OD DNIA JEJ ZŁOŻENIA. BRAK USTOSUNKOWANIA SIĘ SPRZEDAWCY W POWYŻSZYM TERMINIE OZNACZA, ŻE SPRZEDAWCA UZNAŁ REKLAMACJĘ ZA UZASADNIONĄ.
7. KLIENT, KTÓRY WYKONUJE UPRAWNIENIA Z TYTUŁU RĘKOJMI, JEST OBOWIĄZANY NA KOSZT SPRZEDAWCY DOSTARCZYĆ PRODUKT WADLIWY NA ADRES BIELUN & BIELUN SP. Z O.O. UL. NIEMIERZYŃSKA 29A , 71-436 SZCZECIN.
8. JEŻELI ZE WZGLĘDU NA RODZAJ PRODUKTU LUB SPOSÓB JEGO ZAMONTOWANIA DOSTARCZENIE PRODUKTU PRZEZ KLIENTA BYŁOBY NADMIERNIE UTRUDNIONE, KLIENT OBOWIĄZANY JEST UDOSTĘPNIĆ PRODUKT SPRZEDAWCY W MIEJSCU, W KTÓRYM PRODUKT SIĘ ZNAJDUJE.
9. FORMULARZ REKLAMACYJNY W FORMIE PDF DO POBRANIA > POBIERZ