Regulamin zwrotu opakowań
SKLEP STACJONARNY DZIELNA 15 WARSZAWA
SKLEP STACJONARNY NIEMIERZYŃSKA 29A, SZCZECIN
---
Szanowni Państwo!
Przez wzgląd na sytuację epidemiczną w kraju, przyjmowanie zwrotnych opakowań szklanych w naszych punktach zostało wstrzymane do odwołania.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Ściskamy,
Ministerstwo.
---
- Sprzedawca przyjmuje zwrot przyniesionych do sklepu stacjonarnego opakowań szklanych od klientów.
- Rabat zostanie przyznany tylko klientom, którzy osobiście pojawią się w sklepie stacjonarnym. Rabat nie będzie udzielony klientom, którzy dostarczą opakowania za pomocą poczty czy firmy kurierskiej.
- Opakowania szklane przekazywane sprzedawcy muszą być nieuszkodzone, czyste i pozbawione elementów plastikowych (pipet, nakrętek, atomizerów).
- W przypadku przekazania jednorazowo minimum 5 sztuk opakowań szklanych klientowi przysługuje jednorazowy rabat w wysokości 5% na całość dokonanych w momencie przekazania opakowań zakupów (jeden paragon).
- Rabatu nie można odroczyć w czasie.
- Rabat nie łączy się z innymi promocjami.
- Przyznawane rabaty nie kumulują się.
- Rabatu nie można wymienić na gotówkę ani na jakikolwiek inny towar lub usługę.