Sezonowa, dostępna w okresie jesienno-zimowym półkula kąpielowa z pełnym mlekiem, masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, delikatną glinką kaolinową i sosnowym olejkiem eterycznym. Zmiękcza, wygładza i odżywia naskórek, zmieniając kąpiel w domowy rytuał SPA.
Dlaczego nasze półkule są wyjątkowe?
- pełne naturalnych składników (w tym odżywczego, nierafinowanego masła shea),
- po kąpieli z półkulą skóra jest nawilżona, odżywiona, gładka i miękka w dotyku,
- natłuszczają, dzięki czemu po kąpieli niepotrzebne jest stosowanie dodatkowych produktów nawilżających,
- zapewniają skórze odpowiednią pielęgnację,
- uprzyjemniają kąpiel ;)
Wrzuć całą lub pokruszoną półkulę do wanny (lub większej miski, aby przygotować relaksującą kąpiel dla stóp/dłoni) pełnej ciepłej wody.
Pod wpływem wody półkula rozpuszcza się i musując uwalnia mleko, oleje roślinne i nierafinowane masło shea.
Po kąpieli skóra staje się gładka i odżywiona - wystarczy spłukać ciało ciepłą wodą i delikatnie osuszyć ręcznikiem.
Dodatkowe nakładanie balsamu jest całkowicie zbędne.
Uwaga: Receptura naszych półkul zawiera możliwie największą ilość olejów i maseł - prosimy ostrożnie opuszczać wannę, gdyż jej powierzchnia może być śliska.
Po kąpieli wannę należy dokładnie umyć.
Tylko do użytku zewnętrznego. Unikaj kontaktu z oczami. Przechowuj w miejscu chłodnym, suchym i zacienionym.
Kliknij w wybrany składnik, aby dowiedzieć się o nim więcej.
Ingredients (INCI): Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Milk Powder, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Butter*, Oryza Sativa Bran Oil, Vitis Vinifera Oil, Kaolin, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Parfum, Eugenol**, Limonene**
Skład (tłumaczenie): Soda oczyszczona, kwasek cytrynowy, mleko w proszku, olej ze słodkich migdałów, masło shea*, olej z otrąb ryżowych, olej z pestek winogron, kaolin, sosnowy olejek eteryczny, aromat, eugenol**, limonen**
* nierafinowane
** alergeny
Papier tłuszczoszczelny + etykieta papierowa (papier jednostronnie powlekany)
Po zużyciu odklej etykietę i umieść wraz z papierem tłuszczoszczelnym w pojemniku z napisem “Papier”.
Weryfikujemy, czy Klient zakupił dany produkt. Wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.